Click for BEST OFFERS

Followers

Wednesday, January 5, 2011

~5 tahun tak boleh kahwin kalau terima kerja~




Lima tahun tak dibenarkan kahwin kalau terima tawaran kerja ni???

Hello...

Kenapa dunia ni kejam? Eh eh tak. Bukan dunia.

Perlu ke buat syarat-syarat nak kerja macam tu wahai company oi.

Nasibla kau di Sabah, ingat nak sangat ke?

Alamak, dah teremo la pulak.

Ok-ok, padam balik api kemarahan.

Duit berkepok-kepok pun kalau tak bahagia buat apa kan.

Hahaha gelak jahat sama dia.




La, sampai lupa bagi salam.
Salam semua.
Teruknya.


Ihiks.

Penangan terkejut dengar cerita kerja oh kerja....

2 comments:

Adila Yusof said...

keje ape tu?teruk btul..

kitakesitu said...

kerja rnd...tak tau la apa motif diorang.sabau jela.huhu